Avatar billede b16vtec Nybegynder
10. december 2013 - 01:18 Der er 1 kommentar

Port forwarding af Netgear router

Jeg har koblet en netgear wifi router på det grej jeg har fået af SE (Syd Energi), har prøvet alt hvad der hedder port forwarding, og nu giver jeg op, har læst rundt omkring på nettet at man skal have fast ip, det har jeg fået ved dem, men den vil stadig ikke åbne portene selvom det er gjort i netgears opsætnings halløj..

Vh b16vtec
Avatar billede puren Ekspert
04. marts 2014 - 00:55 #1
hey b16vtec

vi det gear der er fra SE er der da router i??

evt. kik i din netgear box om hvad den har af WAN IP hedder den 10.x.x.x eller 172.24.x.x eller 192.168.x.x så er der og du have lavet et port forward i din se box...