Avatar billede hmlfc Praktikant
12. december 2013 - 22:55 Der er 1 løsning

cisco ssl vpn port forwarder i IE Windows 8.1

Hej.

Jeg skal på mit firmas drev. Dette sker ved at man logger på en internet side og herefter laver den en forbindelse til et "fjernskrivebord"

Problemet nu er jeg har fået en PC med windows 8.1 og IE 11.
Jeg har perrallet testet dette med en PC med windows 7. Her virker det.

Som jeg kan se det går Windwos 8.1 i fejl når den på Windows 7 PC én bliver spurt om man vil tillade/installere cisco ssl vpn port forwarder.

Blokere windows 8.1 for dette?

Pfh

tak
Avatar billede hmlfc Praktikant
08. januar 2014 - 19:06 #1
Lukker... Fik ikke løst det.