Avatar billede enola Nybegynder
13. december 2013 - 13:37 Der er 1 kommentar

Gem som PDF ved luk

Hej

Jeg har et word-dokument som jeg taster nogle ting i hver dag. Når jeg er færdig med det og lukker det ned på krydset i højrehjørne vil jeg gerne have den til at gemme dokumentet som PDF et bestemt sted (Skrivebordet i mappen Overdragelse).

Dokumentets navn skal være dagsdato og tidspunkt + dokumentetstitle (Dags_Overdragelse).

Når det er sket skal den bare lukke dokumentet uden at gemme det, så når jeg åbner det igen næste gang kan jeg fylde felterne ud igen.

Er der nogle som kan hjælpe mig her med noget kode? Jeg bruger word 2007.

Venlig hilse Daniel
Avatar billede supertekst Ekspert
13. december 2013 - 14:29 #1
Prøv at indspille en makro, der gemmer dokumentet som PDF - så er du godt i gang med koden.