Avatar billede krischjo Nybegynder
18. december 2013 - 08:34 Der er 2 kommentarer

WAMP Server - Apache vil ikke starte

Hej,

Benytter WAMP fra wampserver.com

Jeg har problemer med at få min apache server til at starte. Det virker som det samme problem som når man har Skype åbent, dog har jeg bare ikke skype åbent. Eller nogen anden form for server, som jeg er klar over. Har prøvet at lukke programmer ned én af gangen, for at finde problemet, dog stadig det samme.

Jeg har også prøvet at geninstallere det, samme problem - dog så vidt at afinstallere det og installeret XAMPP - SAMME PROBLEM.

Jeg synes selv det forekommer efter jeg fik lavet en ændring i Apache indstillingerne, men jeg er ikke sikker, da jeg fik trykket på en tast på tastaturet og så gik Apache serveren offline

- Nogen der har et forslag overhovedet?
Avatar billede repox Seniormester
18. december 2013 - 08:36 #1
Det er ikke et PHP problem.
Flyttet.
Avatar billede arne_v Ekspert
19. december 2013 - 04:04 #2
Hvad viser:

netstat -an

?