Avatar billede duranarve Nybegynder
20. december 2013 - 17:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Forbind bærbar til tv

Hej!
Jeg har et lille problem, hvordan forbinder jeg min datters bærbare pc (vga indgang) til hendes tv (hdmi indgang)? Har tidligere forsøgt mig med et hdmi til vga kabel, men den løsning gik ikke. Så nu er jeg ved at rende tør for idéer.
Den bærbare kan ikke se tv´et når jeg tilslutter kablet, skal jeg virkelig ud at købe en boks for at kunne forbinde disse to apparater?

På forhånd tak
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
20. december 2013 - 17:37 #1
Det vil jeg, uden at vide det, tro. Det er analog signal til digitalt signal, hvilket godt kunne skabe problemer. Jeg vil anbefale at du venter på en der har forstand på det svarer da jeg ikke er megen hjælp. Held og lykke med det :)
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2013 - 17:49 #2
Vil du se TV på computer, eller computer på TV ?
http://teknikalt.dk/4614/tilslut-computeren-til-tvet/
Avatar billede SuzmA Nybegynder
20. december 2013 - 20:05 #3
Har du været inde i skærmopløsning og ændre på tingene? Højre klik på skrivebordet -> skærmopløsning. Der inde kan du så vælge indstillinger til de skærme som er tilsluttet til din pc.
Avatar billede duranarve Nybegynder
05. januar 2014 - 14:53 #4
Hej igen beklager mit fravær fra min egen tråd. Er nok også kommet frem til at jeg må have fat i en boks af en slags for at kunne tilslutte pc´en til tv´et. Som sådan skal det kun bruges til at kunne se fx film fra pc´en.
Pixxels svar/kommentar får pointene i denne omgang vil du sende et svar?
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2014 - 18:08 #5
svar