Avatar billede simulu Juniormester
20. december 2013 - 19:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fn+F2 (trådløs net) virker ikke

Hej
Jeg kan ikke slå trådløs net til via Fn+F2 (Fujitsu-Siemens SI1520). Mener at have opdateret alle drivere.
Bruger XP Home.
Nogen alternative idéer til, hvordan det jeg så kan få det til at virke?
Mvh Jan
Avatar billede 220661 Ekspert
21. december 2013 - 08:43 #1
Hej Jan.
ER netkortet aktiveret i enhedshåndteringen, og kan du se om driveren er korrekt installeret?
Avatar billede 220661 Ekspert
21. december 2013 - 08:45 #2
Er der gule anmærkninger, mangler der noget.
Du kan finde drivere her: http://support.ts.fujitsu.com/Download/ShowFiles.asp
Avatar billede 220661 Ekspert
21. december 2013 - 09:06 #3
Eller Slimdrivers
http://www.driverupdate.net/  (den gule til venstre som er gratis)
+ fin guide fra Poko1:  http://gratisupload.dk/vis/676841/
Du skal her tilslutte pc over lan forbindelsen med kabel.
Programmet vil så scanne din pc for manglende driver.
Prøv at se om du har en tastatur driver og wlan driver her, der kan opdateres.
Avatar billede simulu Juniormester
23. december 2013 - 11:46 #4
Hej 220661
Perfekt. Det var åbenbart det program, jeg skulle bruge. Jeg havde ellers hentet alle drivers fra Fujitsu S's hj.side, men den fandt nogle flere, jeg skulle opdatere.
Da dette var gjort, virkede det trådløse net også.
Tak
Mvh Jan
Avatar billede 220661 Ekspert
23. december 2013 - 12:05 #5
Jamen det var da en god julegave at få ikke?
Jeg lægger et svar du kan lukke med.
God jul og nytår herfra :-)