Avatar billede kirstine12 Juniormester
21. december 2013 - 14:18 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

opdatering mislykkedes

Har problemer med at opdatere programmer. Følgende meddelelse kommer op:
....Error while applying securi settings user is not valid user or group. This could be a problem connecting to a domain controller on the network. Check your network......

Alt er ellers som normalt (så vidt jeg kan se) er online på pc`en og har ikke bevidst ændret indstillinger for noget og ikke haft det problem før end for en uge siden.
vh
Avatar billede claes57 Ekspert
21. december 2013 - 15:39 #1
prøv http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html
det kan reparere en masse fejl - og er gratis.
Avatar billede kirstine12 Juniormester
21. december 2013 - 16:05 #2
Tak for svar. Glemte at sige, at det ikke er Windows update, men alle installerede programmer Skype Avast CCleaner etc.
vh
Avatar billede claes57 Ekspert
22. december 2013 - 09:25 #3
Prøv tweKing alligevel for at reparere brugerprofilen
Avatar billede kirstine12 Juniormester
22. december 2013 - 18:57 #4
Tak Claes
Fandt på at afinstallere og geninstallere Filehippo update program.
Nu virker opdateringslisten igen og programmet vil lade opdateringerne gennemføre.
Tak for svar.
Er ved at "scanne" med Tweaking, sker nok ikke noget ved det, for at se om der er andre ting til repair.
vh
Avatar billede claes57 Ekspert
22. december 2013 - 19:43 #5
Ok, bare luk selv.
Avatar billede kirstine12 Juniormester
22. december 2013 - 19:49 #6
Hvad gør jeg præcist nu, med point osv.? Husker ikke om jeg har prøvet det før...

Synes ellers pc`en kører lidt hurtigere efter scanning og repair ;)
Avatar billede claes57 Ekspert
22. december 2013 - 21:22 #7
Du accepterer bare eget svar- jeg behøver ikke point.
Avatar billede kirstine12 Juniormester
22. december 2013 - 22:01 #8
Ok eget svar givet, ingen point.

Synes ellers du har fortjent point for "repair programmet" ;)