Avatar billede pkdkk Nybegynder
24. december 2013 - 12:03 Der er 2 kommentarer

Nyt design - Sammenligning af VVS priser

Hey,

Jeg har lige lavet et nyt design til mit hygge projekt som går ud på at sammenligne vvs priser på nettet -

Hvad synes i om mit nye design? .. se mere her http://www.multivvs.dk

Der er point til den der kommer med det bedste bud på hvad der kan gøre siden endnu bedre ;)
Avatar billede larsen45 Juniormester
25. december 2013 - 18:07 #1
Har lige taget et kig nærmere på din hjemmeside.

Sådan lige hurtigt første hånds indtryk er at det hele er sat lynhurtigt op med html og(Div)rammer som du enten har fundet via af google et sted, eller fået udleveret af nogen du kender.

Og så har du smidt et standard css script ind som styrer alt omkring farvere, størrelse, højde brede m.v. ala dette er.

margin-top: 40px;
min-height: 300px;
background-color: #77AA62;
color: #ffffff;

Design kan vel godt gå an, du skal dog nok ændrer indholdet, så folk aner hvad hjemmesiden handler om, skriv privat kunde eller erhvervs kunde, jeg ville ikke ane hvad jeg skulle bruge den hjemmeside til, medmindre det blev skåret ud i pap. Og så skulle der laves en ordenlig beskrivelse, hvad meningen er, og hvad vedkommende overhovedet skulle bruge hjemmesiden oplysninger til.

1 forklar tydeligt og klart kort hvad er det for nået.
2 forklar tydeligt og klart hvad for jeg ud af hjemmesiden.
3 forklar tydeligt hvad fordele og eventuelt ulemper og tidsforbrug og er det gratis eller koster penge.
4.forklar hvem som står bagved, og hvad årsagen er til hjemmesiden er lavet.

Du skal tænke på at ingen andre aner nået om hvad det er, og det skal skæres ud i pap, og kan folk ikke sådan lige umiddelbart se nogen logik, så er de smuttet igen.

Så der mangler en del søgeboksen flyt den ned og beskriv hvad det hele er og handler om i toppen. Det ligner mest af alt lidt fra google som det står lige nu. Du kunne også bare lave en helt blank hvid side, folk går mere op i indholdet idag, end smart og fancy logo, eller om det er i 20 forskellige farver.

Folk har så travlt efterhånden, så tingene skal være nemt, og hurtigt, og uden ventetider, så hold hellere tingene ultra simpelt, og uden for meget smarte ting, som trækker hastigheden ned på hjemmesiden, eller gør at de besøgende skal vente nået ekstra tid.

Du skal ihvertfald have lavet en menu enten i toppen af siden, eller i venstre så folk kan blader rundt, og få information som de måtte ønske at læse om.

Der er ikke nået mere frygteligt, end at komme til en halvtom hjemmeside, uden at kunne finde ud af hvad formålet er med den.

Og det er altid en god ting, at vise billeder af hvem som står bagved for troværdig, og vise frem hvad for visioner eller fremtids elementer som er med hjemmesiden.

Der er som rigeligt at tage fat på, det er bare at starte et sted og få beskrevet det hele til hvem der måtte tage en tur forbi.
Avatar billede Byggevarepriser Nybegynder
26. marts 2014 - 12:17 #2
Der mangler flere varedata, besøg byggevarepriser.com og søg vvs priser på 17 seites.
PP