Avatar billede Badalandabad Nybegynder
26. december 2013 - 17:41 Der er 4 kommentarer

Ingen Lyd Fra Min Samsung Skærm, Hvor Der Går Et HDMI kabel fra min PC af.. HJÆLP

Hej Eksperten

Har en stationær computer. Der går et HDMI kabel computeren op til min Samsung skærm. Derefter går der et Jackstik fra skærmen over til et anlæg. Det har virket i lang tid, men da jeg stoppede med at bruge min computer i noget tid og jeg så vendte tilbage, virkede det ikke mere. Så stod der at "Enheden High Definition Audio Ikke tilsluttet", men den har fundet 2 nye lydenheder.
Digital Lyd (S/PDIF)
& Digital Lyd (HDMI)

Og har prøvet at downloade Realtek high definition audio driver windows 7 64 bit
Men uden held. Er der noget jeg har overset ? Noget jeg kan slette eller en ny driver ?

MvH Christoffer
Avatar billede poko1 Ekspert
26. december 2013 - 20:32 #1
2 Steder du skal kontrollere!
http://gratisupload.dk/vis_billede/705669/
Avatar billede poko1 Ekspert
26. december 2013 - 20:35 #2
Ps. i øvrigt må du ikke have lyd udgangen tilsluttet skærmen samtidig!
Avatar billede Badalandabad Nybegynder
26. december 2013 - 21:24 #3
Okay tak ;)Jeg prøver.. Kender du da samme problem ?
Avatar billede Badalandabad Nybegynder
26. december 2013 - 21:31 #4
Men jeg bruger også et G35 Headset nogle gange, men jeg plejer bare at G35 i mit tastatur og Jackstik i Skærmen, men plejer bare at deaktivere mit Lydudgang i Skærmen, og så når jeg skal bruge det, så aktivere jeg det igen, men det virker ikke mere da den står som "Ikke Tilsluttet", men når jeg spiller GTA hvor jeg sætter min PS3 til skærmen via HDMI kan jeg godt høre lyden i anlægget..