28. december 2013 - 16:30Der er
2 kommentarer og 1 løsning
Rejsekortet Bøde
Hejsa brugere, af eksperten. For første gang har rejsekortet givet mig en bøde på de der 50 kroner, selvom at jeg tjekker på rejsekort automaten, nu har jeg så skrevet en klage til dem med RIS.
Jeg har tjekket ud, og set at den har godtaget det, men for så alligevel bøden på de 50 kroner.
Og der går nu 3 uger før jeg kan få et svar. Kan man evt ringe til dem?
Er der andre, herinde der har haft noget lign som problem? med rejsekortet?
Jeps. Mit svar til dig står nederst, men du får så en forhistorie også.
Mit Rejsekort stoppede efter jeg checkede ind på 5A Da jeg kom til Nørreprort for at checke ind igen, var der ingen respons fra nogen af de blå punkter.
Så jeg skulle have et nyt kort og afsluttet regnskabet på det gamle. Så jeg skrev til dem, om hele forløbet. Det mere end da jeg havde ventet i mere end 3 måneder (jeg forhørte mig 2 gange undervejs, via telefonen men de er bare ansat for at tage skraldet for de der "behandler" sagerne)
Så efter de 3 måneder sendte jeg for at sige det mildt, en general sviner til dem, dette er ikke noget jeg normalt gør, men når jeg føler mig tilgrin over for skrankepaver som her, og jeg ikke har en jordisk chance for at komme i direkte kontakt med dem, så er der ikke så mange udveje, efter de pæne og anstændige veje er opbrugt.
Da jeg så meget hurtigt efter denne sviner fik en email (ja det hjalp desværre, jeg så hellere denne service på min pæne henvendelse:-(
SVAR: Nå de havde accepteret at der var et problem med mit kort og at jeg skulle have et nyt.
Der var en fejl deres beregning såvidt jeg husker 93 kroner forkert, fordi de havde trukket starten af rejsen fra min konto men også bøden fordi jeg ikke kunne checke ud.
Jeg besvarede høfligt den email jeg modtog med beregningen, og efter gange var den på plads.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.