Avatar billede Jannickhess Professor
28. december 2013 - 16:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rejsekortet Bøde

Hejsa brugere, af eksperten.
For første gang har rejsekortet givet mig en bøde på de der 50 kroner, selvom at jeg tjekker på rejsekort automaten, nu har jeg så skrevet en klage til dem med RIS.

Jeg har tjekket ud, og set at den har godtaget det, men for så alligevel bøden på de 50 kroner.

Og der går nu 3 uger før jeg kan få et svar.
Kan man evt ringe til dem?

Er der andre, herinde der har haft noget lign som problem? med rejsekortet?

Hilsen

JH
Avatar billede jensenjs Juniormester
28. december 2013 - 18:47 #1
Jeps.
Mit svar til dig står nederst, men du får så en forhistorie også.

Mit Rejsekort stoppede efter jeg checkede ind på 5A
Da jeg kom til Nørreprort for at checke ind igen, var der ingen respons fra nogen af de blå punkter.

Så jeg skulle have et nyt kort og afsluttet regnskabet på det gamle.
Så jeg skrev til dem, om hele forløbet.
Det mere end da jeg havde ventet i mere end 3 måneder (jeg forhørte mig 2 gange undervejs, via telefonen men de er bare ansat for at tage skraldet for de der "behandler" sagerne)

Så efter de 3 måneder sendte jeg for at sige det mildt, en general sviner til dem, dette er ikke noget jeg normalt gør, men når jeg føler mig tilgrin over for skrankepaver som her, og jeg ikke har en jordisk chance for at komme i direkte kontakt med dem, så er der ikke så mange udveje, efter de pæne og anstændige veje er opbrugt.

Da jeg så meget hurtigt efter denne sviner fik en email (ja det hjalp desværre, jeg så hellere denne service på min pæne henvendelse:-(


SVAR:
Nå de havde accepteret at der var et problem med mit kort og at jeg skulle have et nyt.

Der var en fejl deres beregning såvidt jeg husker 93 kroner forkert, fordi de havde trukket starten af rejsen fra min konto men også bøden fordi jeg ikke kunne checke ud.

Jeg besvarede høfligt den email jeg modtog med beregningen, og efter gange var den på plads.

Så har du fået en email så besvar den.
Avatar billede Jannickhess Professor
30. december 2013 - 01:37 #2
Kære jensenjs.

Tak for dit svar, jeg regnede også med at der ville være flere end mig der oplever dette.

En af mine gode venner, sagde til mig at det godt kan være, at den udtjekningen er langsommere herop til jul / Nytår.

Jeg kan se når jeg tjekker, ud at så er der flere penge på kortet end jeg lige troede, der ville være.

Min Check ud mangler stadig, jeg ved at jeg har tjekket ud, nu er det er mit andet kort jeg er igang med at bruge

Men jeg vil lige ringe ind til dem i morgen
Og hører dem ad, om der stadig skulle være nogle problemer.

KH

JH
Avatar billede Jannickhess Professor
15. februar 2014 - 17:53 #3
Lukker ?
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Computerworld tilbyder specialiserede kurser i database-management

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester