Avatar billede bas Forsker
31. december 2013 - 07:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Handy tablet til Sonos

Hej

Jeg kunne godt tænke mig en lidt handy tablet til Sonos, surf og mail. Nexus 7 2013 har fået gode anmeldelser, men jeg synes måske den bliver lidt for lille i skærmstørrelsen.
Jeg har set lidt om LG G Pad 8.3. Det kunne måske være en ok skærmstørrelse, men den har jo "kun" Android 4.2 og bl.a. ikke trim-funktionen.

Mange vil nok sige, at jeg bør kigge på Apples iPads, men jeg er umiddelbart mere til Android-miljøet.

Godt nytår.
Avatar billede egidiussen Nybegynder
01. januar 2014 - 07:05 #1
Ville selv købe en brugt iPad til billige penge - det virker bare og så holder de altså prisen betydeligt bedre end Android tablets.
Avatar billede bas Forsker
13. januar 2014 - 18:42 #2
Tak for din kommentar. Hmm ja, måske bliver det en iPad.
Poster du et svar?
Avatar billede bas Forsker
15. januar 2014 - 16:28 #3
Bør jeg gå efter mindst 32 GB?
Jeg kan se, at Elgiganten har ipad Mini med hhv. 16 GB og med 32 GB. Den ene koster ca. 2000 kr. og den anden koster ca. 3000 kr.
Er det mest, hvis man forventer at installere en del programmer og gemme billeder på den osv.?
Avatar billede bas Forsker
22. januar 2014 - 20:00 #4
Jeg har købt en iPad Mini 16 GB, og den ser indtil videre ud til at klare det fint.
egidiussen, vil du have points?
Avatar billede bas Forsker
19. marts 2014 - 14:06 #5
egidiussen, vil du have points?
Avatar billede bas Forsker
09. april 2014 - 16:14 #6
lukker.