Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2014 - 14:31 Der er 3 kommentarer

Alternativer til www.spotvvs.dk

Kender i andre steder hvor jeg kan købe billig vvs ting? udover

http://www.spotvvs.dk/vvs-2010.html

men ville egerne have et par andre at sammenligne priser med. Nogle gode links?
Avatar billede SkarpC Nybegynder
01. januar 2014 - 16:03 #1
Har du prøvet at google? Det er ikke for at være provokerende, men ved blot at søge på vvs på google så kommer der jo både billigvvs og lavprisvvs frem..

Der findes også en side der hedder pricerunner.dk
Avatar billede handymanden Nybegynder
01. januar 2014 - 17:01 #2
Hej Pure004,

Ja der findes andre webshops, men hvorfor vil du bruge andre alternativer end www.spotvvs.dk ?? Jeg er rigtig glad for at benytte spotvvs, leveringen her hurtig, du kan afhente fragtfrit i Greve, ellers kan de sende til hele landet for kr. 87,5 uanset ordrestørrelse.

Jeg driver selv en lille håndværksvirksomhed/vicevært opgaver, og har en gang i mellem brug for lyskilder, perlatorer/luftblandere, toiletsæder oma., som jeg kan købe langt billigere end jeg selv kan handle dem til hos de store vvs grossister, f.eks. har jeg lige købt 48 blokke salt til vaskeriet i en af de ejendomme jeg passer http://www.spotvvs.dk/catalogsearch/result/?q=398809204, det bliver leveret på adressen så nemmere kan det ikke blive.

Eneste minus er at spotvvs.dk ikke tager MasterCard (jeg tænker det er derfor du ville have et alternativ??) for det er der jo mange at os erhvervsdrivende der bruger så vi får 1 mdr. kredit :), men de billigere priser opvejer langt den mdr. kredit. Hvis du ikke har dankort kan du handle med bankoverførsel!!

Det var bare mit indspark

Kurt "handyman" Jensen
Avatar billede Byggevarepriser Nybegynder
26. marts 2014 - 12:19 #3
Søg billig vvs på byggevarepriser.com søg på 17 e-shops samtidig.
PP