Avatar billede ekspertt Praktikant
02. januar 2014 - 14:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problem med berøringsplade på min pc..

Hej. Jeg har et problem med min computer. Som i nok ved nu, virker berøringspladen ikke, når jeg logger på min egen bruger. Den virker kun på de andre brugere, og når der bliver logget af. Det eneste jeg kan gøre nu, er at have en 'mus' på mig i al den tid jeg skal bruge den. Er der nogen der kender metoden, for at få det fixet?
Avatar billede 220661 Ekspert
02. januar 2014 - 14:43 #1
Hej og velkommen til.
Du har ved en fejl fået den deaktiveret i din opstart.
Win 7: skriv msconfig i søgefeltet, og gå ind i startfanen.
Prøv at se om du har deaktiveret den derinde. Kan hedde noget med Synaptics.
XP: Gå i kør og skriv samme kommando og fremgangsmåde

PS Skriv tilbage i kommentar. Svar bruges normalt af hjælperne i forbindelse med pointgivning som tak for hjælpen.
Kun hvis du ikke får en løsning bruger du svar funktionen og selv accepterer dette svar.
Du kan her se hvordan man accepeterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
når du forhåbentligt har fået løsningen :-)
Avatar billede ekspertt Praktikant
02. januar 2014 - 14:48 #2
Først og fremmest, tak fordi du gav en lille instruktion :)
Jeg glemte desværre at fortælle, at jeg har en windows 8 computer. Er der også en løsning der?
Avatar billede 220661 Ekspert
02. januar 2014 - 14:52 #3
Avatar billede ekspertt Praktikant
02. januar 2014 - 15:02 #4
Hej. Jeg har fundet en anden løsning for 'Windows 8'. Du havde ret i at jeg var kommet til at deaktivere min "TouchPad". Man kan aktivere den igen ved at gå ind i -> skrivebord -> højre klik ->  personlige indstillinger -> skift musemarkører -> enhedsindtillinger og derefter aktivere den derfra.
Men ellers, tusind tak for hjælpen.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. januar 2014 - 15:08 #5
Velbekomme, og tak for din vejledning, som kan hjælpe andre med samme problem :-)

Bliver problemet løst af en hjælper, så husk at bede om svar du lukker med.
Lægger du selv et svar og lukker tager du pointene tilbage, som du gjorde her.
Fortsat god dag :-)