Avatar billede loggy Nybegynder
06. januar 2014 - 12:07 Der er 5 kommentarer

Apple hdd

HHD på MacBook, en hitachi 160 GB 5400 rpm. Opgav ævret. Ny SSD blev installeret. Findes der en måde at koble den gamle HHD til således at der, måske, kan genskabes data?
Avatar billede kado Nybegynder
06. januar 2014 - 12:29 #1
Ja, du kan købe en ekstern USB-boks se mere her:
http://www.computercity.dk/Search/SearchResults.aspx?sw=sandberg%20harddisk%20abox

Sandberg SATA Harddisk Docking 3.0
http://www.computercity.dk/product/7412840/sata-harddisk-docking-3-0

eller

Sandberg Harddisk Cloner USB 3.0Sandberg Harddisk Cloner USB 3.0
http://www.computercity.dk/product/10410492/harddisk-cloner-usb-3-0

eller en af de andre ting på siden.
De kan købes mange steder

/kado
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2014 - 16:46 #2
Det kommer ganske an på hvorfor den gik ned. Hvis du ikke kan mærke, at motoren snurrer, er alt håb ude. Hvis det er printpladen kan den skiftes. Det er ikke besværligt at skifte printpladen, men at finde en som er 100% identisk er svært og dyrt.
Avatar billede loggy Nybegynder
23. januar 2014 - 07:13 #3
Så har jeg investeret i en fin lille boks. Alt spiller tilsyneladende. Lys i lampen og diskdrevet snurrer, men Mac'en kan ikke finde drevet?
Avatar billede kado Nybegynder
23. januar 2014 - 17:54 #4
Kan du slet ikke se den i Diskværktøj?

/kado
Avatar billede loggy Nybegynder
26. januar 2014 - 21:13 #5
Desværre. Diskværktøjet er blevet anvendt i alle ender og kanter, men uden held. Mac vil ikke finde drevet.