Avatar billede jesperrc Nybegynder
09. januar 2014 - 16:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sessioner i IE8 under windows XP

Hej Eksperten,
Hvordan kan man se om et nyt vindue, som åbnes er i en ny session? Jeg skal nemlig være 110% sikker på at når jeg åbner et nyt link at det så bliver i en anden session, så data ikke blandes.

Jeg håber ikke det er under udviklingsværktøjer, da jeg ikke har adgang til den funktion via min arbejdscomputer.

Håber i kan hjælpe, mvh Jesper
Avatar billede claes57 Ekspert
10. januar 2014 - 09:07 #1
kan du ikke åbne i en anden browser?
Avatar billede jesperrc Nybegynder
10. januar 2014 - 09:30 #2
Hej claes57,
Nej vi benytter kun IE8 på de systemer som vi kører på. Men jeg har fået hentet IE Developer Toolbar fra MS, og den ser ud til at virke. Men jeg har stadig ikke løst udfordringen med at sikrer mig at de forskellige vinduer jeg har er i forskellige sessioner.
Mvh Jesper
Avatar billede claes57 Ekspert
10. januar 2014 - 10:24 #3
så brug to maskiner.
Avatar billede jesperrc Nybegynder
24. januar 2014 - 10:39 #4
Jeg har fundet en løsning, jeg fik udviklerværktøjet i IE8 til at virke, og så kunne jeg se at der blev åbnet forskellige sessioner.