Avatar billede Frederik_L Nybegynder
12. januar 2014 - 18:43 Der er 1 kommentar

Har reset min router DSL-2640u og nu kan jeg ikke få adgang til internet

Hej

Jeg har problemer med at få internetadgang efter jeg har reset min router. Jeg bor midlertidigt i Rusland hvor jeg lejer en lejlighed, den tidligere lejer havde glemt wifi kode og admin login så får at få internetfobindelse med andet end kabel reset jeg routeren.

Nu har jeg imidlertid store problemer med at få internet forbindelse. Routeren er en D-Link DSL-2640u og jeg kan godt logge ind på den via 192.168.1.1 efter at jeg reset passwordet. Jeg kan også oprette wifi netværk med kode osv. men når jeg tilslutter mig kommer der en gul advarselstrekant indover og siger "ingen internetadgang" det samme gælder hvis jeg prøver med kabel. Jeg har prøvet at opdatere firmware og mange andre ting men det har ikke virket.

Håber meget at der er nogle der kan hjælpe!!!

Jeg kører windows 7 og min ipconfig/all siger:
C:\Users\Fred>ipconfig/all

Windows IP-konfiguration

  Værtsnavn. . . . . . . . . . . . . . . . . . : Fred-Pc
  Primært DNS-suffiks. . . . . . . . . . . . . :
  Nodetype . . . . . . . . . . . . . . . . . . : Peer-to-peer
  IP-routing aktiveret . . . . . . . . . . . . : Nej
  WINS-proxy aktiveret . . . . . . . . . . . . : Nej
  Søgeliste for DNS-suffiks. . . . . . . . . . : HomeGateway
  Systemkarantænetilstand . . . . . : Ikke begrænset

Trådløst LAN-kort Trådløs netværksforbindelse 2:

  Medietilstand. . . . . . . . . . . . . . . . : Mediet afbrudt
  Forbindelsesspecifikt DNS-suffiks. . . . . . :
  Beskrivelse. . . . . . . . . . . . . . . . . : Microsoft Virtual WiFi Minipor
t Adapter
  Fysisk adresse . . . . . . . . . . . . . . . : 60-D8-19-05-81-64
  DHCP aktiveret . . . . . . . . . . . . . . . : Ja
  Automatisk konfiguration aktiveret . . . . . : Ja

Trådløst LAN-kort Trådløs netværksforbindelse:

  Forbindelsesspecifikt DNS-suffiks. . . . . . : HomeGateway
  Beskrivelse. . . . . . . . . . . . . . . . . : Broadcom 802.11n Network Adapt
er
  Fysisk adresse . . . . . . . . . . . . . . . : 60-D8-19-05-81-64
  DHCP aktiveret . . . . . . . . . . . . . . . : Ja
  Automatisk konfiguration aktiveret . . . . . : Ja
  IPv4-adresse . . . . . . . . . . . . . . . . : 192.168.1.3(Foretrukken)
  Undernetmaske. . . . . . . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
  Rettigheden opnået . . . . . . . . . . . . . : 12. januar 2014 18:27:42
  Rettigheden udløber. . . . . . . . . . . . . : 13. januar 2014 18:27:42
  Standardgateway. . . . . . . . . . . . . . . : 192.168.1.1
  DHCP-server. . . . . . . . . . . . . . . . . : 192.168.1.1
  DNS-servere. . . . . . . . . . . . . . . . . : 192.168.1.1
  NetBIOS over Tcpip . . . . . . . . . . . . . : Aktiveret

Ethernet-netværkskort LAN-forbindelse:

  Forbindelsesspecifikt DNS-suffiks. . . . . . : HomeGateway
  Beskrivelse. . . . . . . . . . . . . . . . . : Broadcom NetLink (TM) Gigabit
Ethernet
  Fysisk adresse . . . . . . . . . . . . . . . : B8-70-F4-FA-C5-89
  DHCP aktiveret . . . . . . . . . . . . . . . : Ja
  Automatisk konfiguration aktiveret . . . . . : Ja
  Link-local-IPv6-adresse . . . . . : fe80::5b6:f553:48df:8a84%11(Foretrukken)

  IPv4-adresse . . . . . . . . . . . . . . . . : 192.168.1.2(Foretrukken)
  Undernetmaske. . . . . . . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
  Rettigheden opnået . . . . . . . . . . . . . : 12. januar 2014 18:27:33
  Rettigheden udløber. . . . . . . . . . . . . : 13. januar 2014 18:27:33
  Standardgateway. . . . . . . . . . . . . . . : 192.168.1.1
  DHCP-server. . . . . . . . . . . . . . . . . : 192.168.1.1
  DHCPv6 IAID . . . . . . . . . . . : 246968564
  DHCPv6 Client DUID. . . . . . . . : 00-01-00-01-16-16-52-62-B8-70-F4-FA-C5-89

  DNS-servere. . . . . . . . . . . . . . . . . : 192.168.1.1
  NetBIOS over Tcpip . . . . . . . . . . . . . : Aktiveret

Tunnel-netværkskort isatap.{6E0D953F-FBAF-4493-BD64-1928E0C821F1}:

  Medietilstand. . . . . . . . . . . . . . . . : Mediet afbrudt
  Forbindelsesspecifikt DNS-suffiks. . . . . . :
  Beskrivelse. . . . . . . . . . . . . . . . . : Microsoft ISATAP-netværkskort
  Fysisk adresse . . . . . . . . . . . . . . . : 00-00-00-00-00-00-00-E0
  DHCP aktiveret . . . . . . . . . . . . . . . : Nej
  Automatisk konfiguration aktiveret . . . . . : Ja

Tunnel-netværkskort isatap.HomeGateway:

  Medietilstand. . . . . . . . . . . . . . . . : Mediet afbrudt
  Forbindelsesspecifikt DNS-suffiks. . . . . . : HomeGateway
  Beskrivelse. . . . . . . . . . . . . . . . . : Microsoft ISATAP-netværkskort
#2
  Fysisk adresse . . . . . . . . . . . . . . . : 00-00-00-00-00-00-00-E0
  DHCP aktiveret . . . . . . . . . . . . . . . : Nej
  Automatisk konfiguration aktiveret . . . . . : Ja

Tunnel-netværkskort Teredo Tunneling Pseudo-Interface:

  Medietilstand. . . . . . . . . . . . . . . . : Mediet afbrudt
  Forbindelsesspecifikt DNS-suffiks. . . . . . :
  Beskrivelse. . . . . . . . . . . . . . . . . : Teredo Tunneling Pseudo-Interf
ace
  Fysisk adresse . . . . . . . . . . . . . . . : 00-00-00-00-00-00-00-E0
  DHCP aktiveret . . . . . . . . . . . . . . . : Nej
  Automatisk konfiguration aktiveret . . . . . : Ja
Avatar billede hearnz Nybegynder
12. januar 2014 - 21:00 #1
Mon routeren som standard har begrænset antallet af brugere?

Alternativt, er det en strømspare-tilstand aktiveret på den? Det kan lave meget ballade.