Avatar billede nbj1 Praktikant
13. januar 2014 - 14:12 Der er 1 løsning

Netgear pro secure firewal service

Hej
Er ved at konfigurere en netgear pro secure men kan ikke finde ud af hvilken service jeg skal tilføje i firewall for webcam.

Jeg har noget konference server det skal køre på den netgear.

jeg kan godt connecte konferencen men kan ikke få webcam online, porte cam kører på er udp 5000 - 15000 og det er der åbnet for.

En normal router port forward range men dette er lidt anderledes først lave en service derefter åben in og out bound service så langt så godt men stadig mangler et eller andet, nogen der en god ide ?
Avatar billede nbj1 Praktikant
03. februar 2014 - 05:28 #1
lukket