Avatar billede larsjul Novice
14. januar 2014 - 09:56 Der er 6 kommentarer

Flette liste til modtager fra regneark med stor liste

Jeg har brug for at flette en specifik liste til hver modtager. Således her link til hvordan det jeg skal bruge ser ud (forsimplede eksempler).
Her en simpel liste der skal flettes fra:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/4538434/Excelliste%20der%20skal%20flette%20fra.xlsx

Her hvorledes resultatet skal se ud:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/4538434/Wordeksempel%20der%20skal%20flettes%20til.docx

I virkeligheden er der ca 10.000 rækker med kunder og 240 modtagere/ejere. Dvs jeg skal have flettet til 240 dokumenter med hver deres liste over kunder...

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe relativt hurtigt.

På forhånd MANGE tak for hjælp!.
Avatar billede supertekst Ekspert
14. januar 2014 - 10:55 #1
Så vidt jeg kan se er en normal brevfletning ikke tilstrækkelig.

Der skal skrives noget VBA-kode, der kan udføre selve "brud-kontrollen" på kundenr.
Avatar billede larsjul Novice
14. januar 2014 - 11:29 #2
Hej igen
Jeg har prøvet i stedet at oprette sagen under excel - og håber der er nogen der kan svare med hensyn til VBA. Mange tak for hjælpen.

JEg er dog lidt usikker på formalia - opret gerne et svar såfremt dig kommentar skal opfattes således så giver jeg point hvis det er.

Vh Larsjul
14. januar 2014 - 11:54 #3
Det KAN løses ved hjælp af flette-koder i Word.
Avatar billede supertekst Ekspert
14. januar 2014 - 12:02 #4
#2 Skal ikke have point.
14. januar 2014 - 12:30 #5
Har desværre ikke tid til at beskrive det lige nu;-)
Avatar billede supertekst Ekspert
27. januar 2014 - 15:44 #6
Opret selv svar og accepter dette - så beholder du point og lukker tråden her.