Avatar billede kaalhtx Praktikant
17. januar 2014 - 12:24 Der er 3 kommentarer

Køre makro efter brevfletning

Hej med jer

Jeg har et worddokument som dynamics bruger til at brevflette med. Jeg kunne godt tænke mig at køre en makro automatisk efter fletningen, men før dokumentet gemmes. Hvordan sætter jeg den til det?
Avatar billede supertekst Ekspert
17. januar 2014 - 13:16 #1
Hvad udfører fletningen?
Kan du vise noget kode vedr. dette.
Har du kode til at slette tabeller, der ikke er udfyldt?
Avatar billede kaalhtx Praktikant
17. januar 2014 - 13:39 #2
I worddokumentet er der nogle kontrolelementer, som dynamic finder og erstatter.

Jeg har fundet noget kode der sletter tabeller uden indhold...
Avatar billede supertekst Ekspert
17. januar 2014 - 13:49 #3
Ok - måske: Private Sub Document_Close()