Avatar billede vardepigen Praktikant
18. januar 2014 - 17:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

outlook 2007

Når jeg vil åbne et link i Outlook 2007 får jeg denne besked:
Handlingen er blevet annulleret pga. begrænsninger på computeren. Kontakt systemadministratoren.

Jeg har længe haft Outlook på computeren, men det er først inden for den sidste uge, at denne besked kommer.

Hvordan kan jeg komme til at åbne linkene i mails igen.
Avatar billede tlaursen Nybegynder
18. januar 2014 - 18:30 #1
Jeg tror at det er fordi du ikke har en standard browser valgt. Kontroller dette i kontrolpanelet. > Internetindstillinger.
Avatar billede vardepigen Praktikant
18. januar 2014 - 18:43 #2
Der står at Internet Explorer gemmer de sider....

Så jeg vil mene at den er (som den altid har været) er sat op med IE som standardbrowser
Avatar billede 220661 Ekspert
18. januar 2014 - 19:55 #3
Du kan når du er inde i indstillingerne, tjekke den af at den er det.
Og du kan også tjekke under programmer, at de er de rette der skal håndtere forskellige opgaver.
Da du bruger outlook skal den måske se ud sådan her:
http://www.askdavetaylor.com/0-blog-pics/msie-internet-options-programs.png
Avatar billede vardepigen Praktikant
19. januar 2014 - 08:49 #4
Så er det tjekket og ser rigtigt ud
Avatar billede vardepigen Praktikant
19. marts 2014 - 07:33 #5
min søn har ordnet det, men ikke via nogle af ovenstående forslag.
tak for input