Avatar billede krofar Nybegynder
24. januar 2014 - 13:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

USB

Jeg har omkring 6 GB digitale fotos som jeg har forsøgt at lægge over på mit 128 GB USB-stick, det tog lidt tid og da den var færdig og jeg åbner den mappe på USBén hvor billederne er i, så er den tom.
Jeg har sagtens kunne lægge andre store filer på USBén.
Hvad kan være galt?
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2014 - 13:51 #1
Hvis du deler billederne i 2 mapper så du max har 3 gb i hver mappe, kan du så åbne mappen og se filerne?
Jeg ved ikke om det kan være fordi den samlede størrelse på mappen overstiger 4 gb.
Er din usb  stick formateret i i fat 32?
Avatar billede sonalias Seniormester
24. januar 2014 - 14:12 #2
%1. hvis du tænkler på fat32 gælder 4gb "reglen" kun for en enkelt fil, ikke for mapper, så medmindre selvfølgelig at de er zipped burde det ikke være et problem, desuden burde den melde fejl tidligere... :/
#OP: Husk at lave "sikker fjernelse af enhed" da en USB-stick afslutter med at lave sin fil oversigt kan det sagtens have været at den ikke var helt færdig (selvom den sagde det) da du hev den ud.
Avatar billede claes57 Ekspert
24. januar 2014 - 14:14 #3
de ligger måske et andet sted. Søg i stifinder på usb'en efter et af filnavnene på billeder.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2014 - 14:22 #4
#2 Det var også det jeg mente det var, og tak for den opdatering :-)
Enig i sikker fjernelse af hardware skal bruges, da der måske kan blive skrevet til disken når denne fjernes.
Avatar billede krofar Nybegynder
24. januar 2014 - 14:42 #5
Den er formateret i ntfs og jeg har sletikke haft den ude af pc'en. At de skulle ligge et andet sted virker usandsynligt da jeg kun har nogle film på USB'en.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2014 - 14:50 #6
Er det film, der er optaget på et tv eller tv boks?
Avatar billede krofar Nybegynder
24. januar 2014 - 14:54 #7
#4 Nej, det er det ikke.
Avatar billede krofar Nybegynder
24. januar 2014 - 14:55 #8
Hov #6, skulle der have stået:-)
Avatar billede krofar Nybegynder
08. februar 2014 - 06:47 #9
..