Avatar billede mandarinen Praktikant
24. januar 2014 - 19:54 Der er 4 kommentarer

Adgang til data på USB nøgle

Hej,

jeg har en USB nøgle, som ikke er helt rask.

Min computer findet enhenden og installere den, når den sættes i USB  porten. Herefter sker der ikke så meget.

Når jeg går i Disk management, kan jeg se at min usb nøgle har fået et drev tildelt, og fremstår som "Disk 2 - Removable". Derudover står der blot "No media".

Der er en del data på den, som jeg meget gerne vil have adgang til - nogen idéer?
24. januar 2014 - 21:16 #1
Hvilket Styresystem ?

Prøv på en anden PC / Port ?
Avatar billede mandarinen Praktikant
24. januar 2014 - 21:23 #2
Win 7

Prøvet på 4 forskellige pc´ere nu
Avatar billede mandarinen Praktikant
26. januar 2014 - 11:17 #3
Karise-larry: Nogen konstruktive forslag, eller var det alt?
26. januar 2014 - 12:12 #4
Jeg vil lade andre ? om at komme med forslag ;-)