Avatar billede Nevin_sen Nybegynder
27. januar 2014 - 20:14 Der er 1 kommentar

macbook hjælp!!!!!!!

Hjælp!! jeg har en macbook som jeg har købt brugt og ville gerne gendanne den så jeg prøvede den idea hvor man skulle trykke på knapperne cmd-r der stod jeg skulle slette min nuværne side altså den startside jeg altid der kommer frem fordi da man slettede det kan man ikke bruge macbooken uden at geninstallere lion men jeg begyndte at installere lion men den ville havde min gamle ejeres appel id men det har jeg desværre ikke så nu kan jeg ikke downloade lion eller bruge min macbook da jeg havde slettet filerne hjælp hvad skal jeg gøre
Avatar billede aeblenet Nybegynder
27. januar 2014 - 20:57 #1
Du kan IKKE downloade noget fra en andens købskonto (AppleID).

Du må den hårde vej ned i tegnebogen. Sådan er det med Mac, men til gengæld kan du jo købe 17 brugte maskiner over de næste 17 dage og hente den opdatering og de Apps du har købt - til samtlige.

Lidt retfærdigt er det alligevel - trods alt...
...men der skal betales først :-)