Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
29. januar 2014 - 07:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bluetooth Lenovo G565

Hejsa

Jeg har installeret bluetooth drivers fra lenovos officielle hjemmeside, og de har uploadet bluetooth drivers til netop min bærbar.

Dog, efter at deres drivers er blevet installeret, kommer bluetooth ikonet frem nede i højre hjørne med en besked hvor der står bluetooth enheden blev ikke fundet, kontroller, at bluetooth enheden er korrekt tilsluttet og tændt.

Jeg bruger bluetooth på min stationære med en bluetooth er adapter og det fungere det udmærket.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
29. januar 2014 - 08:44 #1
nu har jeg installeret min Bluetooth adapter på min bærbar, tjekket I enhedshåndtering at driveren er installeret og virker korrekt, samt aktiveret Bluetooth inde I services, og jeg får stadigvæk den samme besked med at bluetooth enheden ikke blev fundet...

og det virker altså 100% på min stationære med samme usb adapter!
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
11. februar 2014 - 20:45 #2
Jeg tror du skal prøve om du enten kan google fejlen eller om du kan finde hvad der kræves af computeren får et få det til at køre på lenovos officielle hjemmeside, og om den bærbar computer har det dar skal til for at køre det.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
20. marts 2014 - 23:47 #3
lukkes