Avatar billede kane Juniormester
30. januar 2014 - 09:49 Der er 3 kommentarer

send mail i Andriod app

Jeg skal sende nogle info i en app, som jeg roder lidt med til mit arbejde.
Kan man ikke sende flere felter end til, cc, subject, og message?

Jeg skal lave en app hvor jeg kan skrive nogle ting ind i nogle felter, og så sende dem på mail.
Avatar billede kane Juniormester
30. januar 2014 - 10:16 #1
eller nok nærmere, kan jeg sende flere felter til message?
Avatar billede conz Juniormester
30. januar 2014 - 18:00 #2
Uden at vide med sikkerhed, så må feltet vel næsten have en append metode? Ellers, så saml dine felter i en streng først, også send den til massage.
Avatar billede arne_v Ekspert
31. januar 2014 - 01:18 #3
Du bruger Intent klassen?

Jeg mener at du skal added extra data.