Avatar billede bamseurt Praktikant
30. januar 2014 - 19:48 Der er 4 kommentarer

Avast internet security

Hej
Jeg har lige købt Avast internet security til 3 pc, over nettet og har fået et download link tilsendt i en email.
Jeg har til dette, 3 spørgsmål:
1. Jeg er meget interesseret i at få dette Avast som gælder i 2år ned på en cd-rom så jeg har en disk jeg kan bruge til når jeg skal formatere min computer. Hvordan skaffes denne disk?
2. Hvordan får man installeret programmet på de 2 andre pc?
3. Der var en som fortalte mig at man kun kunne installere programmet en enkelt gang og at man derfor ikke vil kunne få det igen, hvis man har formateret computeren. Er dette korrekt?

Hilsen Dennis
Avatar billede 220661 Ekspert
30. januar 2014 - 22:42 #1
1+2 Du får jo en fysisk setup fil ned på din pc ved download, som du kan brænde over på en cd.
Den kan også ligge på en usb pen hvis du har sådan en.
Licenskoden har du ikke fået den med mailen?

3 Har du filen og koden bør du altid indenfor den periode det dækker kunne installere den flere gange på samme pc.
Den computer som den bliver installeret på bliver jo registreret, så man ved en om installaring kan se at det er samme pc igen den kommer på. Er der problemer, skal man henvende sig til support.
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2014 - 16:54 #2
download link tilsendt i en email.

Dit download link i den mail du hat fået kan du formentlig bruge igen og igen. Er det avast du har købt licensen fra.

Hvordan får man installeret programmet på de 2 andre pc?

Åbner den mail du fik med download link, på de andre computer
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2014 - 18:08 #3
Der vigtigste den den licens kode du fik tilsendt, avast kan du altid download fra en internet side, også der efter indsætte licens koden under installationen.
Avatar billede bamseurt Praktikant
27. september 2014 - 21:05 #4
220661 du får point