Avatar billede stratokaster Novice
31. januar 2014 - 12:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Wordpress kan ikke ændre tekst i forsidelinket

Hvordan kan jeg ændre forsidelinket til home, har prøvet at lave en statisk forside og kaldt den home, men navnet ændrer sig ikke. Jeg bruger responsive theme. Hjælp!!!
Avatar billede lauge Nybegynder
13. februar 2014 - 15:17 #1
Hey...

Gå ind under /Indstilninger/læsning og under "Forside viser" vælg statisk.
Og under Forside dropdownmenuen neden under, vælger du den side du ønsker til at være forsiden.

Her er link til siden:
http://www.domain.dk/wp-admin/options-reading.php
Avatar billede stratokaster Novice
15. februar 2014 - 14:16 #2
Det har jeg gjort, er navnet på linket der ikke vil skifte, når jeg prøver at ændre det under pages.
Avatar billede lauge Nybegynder
15. februar 2014 - 14:36 #3
Det kan være det Tema du bruger som har hardcodet linket.
Avatar billede stratokaster Novice
15. februar 2014 - 14:46 #4
Ja er et problem hvis man ikke vil have forside lavet om til home.
Avatar billede stratokaster Novice
02. april 2014 - 16:17 #5
Okay lukker spørgsmålet.