Avatar billede sdoga Nybegynder
31. januar 2014 - 13:06 Der er 13 kommentarer

Udskrivning på faneblade

Hej,
Jeg har fået til opgave at ordne mange mapper il Rådhuset. I mapperne skal jeg indsætte faneblade som skal udskrives på printer med hver sit emne.

Jeg har Microsoft Word 7 program og kan ingenting finde om faneblade.
Kan du hjælpe mig med at guide igennem med at udskrive på faneblade.

VH
Sabrina
Avatar billede sdoga Nybegynder
31. januar 2014 - 13:24 #2
The page you requested is NOT AVAILABLE

A general error has occurred
Det er hvad der kommer frem øvøv
Har du andre forslag?

Sabrina
Avatar billede supertekst Ekspert
31. januar 2014 - 13:39 #3
hvordan du udskriver på fanebladeIndsendt af:Michael Kristensen

I et travlt kontor , der beskæftiger sig med masser af mapper og bindemidler , kan faneblade være et liv-saver når kortlægning af grupper af trykte data . Selvom du kan skrive på fanerne ved hjælp af en pen , er det meget lettere at udskrive dem ud , især når du bruger dem oftere end ikke . Indekset faner normalt kommer i ark perforerede faner der er nemme at indsætte i en printer . En gyldig måde at udskrive på faneblade er at oprette et dokument i Microsoft Word eller et andet tekstbehandlingsprogram , der vil tillade dig at udskrive et ark faner .
Du skal bruge:
Microsoft Word

Dokument fanens produkt eller skabelon nummer . . På faneblade , er der som regel et produkt eller en skabelon nummer , der fortæller dig , hvad færdigformulerede Word-skabelon til at bruge til at udskrive på dem .
2 .
Åbn et nyt tomt dokument i Word . Klik på Office -knappen og derefter på " Ny " i Microsoft Word 2007 eller " Fil "og derefter "Ny " i Microsoft Word 2003 eller tidligere . Vælg " Nyt tomt dokument " og klik på " OK ".
3 .
Konfigurer det nye dokument til at matche ark faner . Klik på " Funktioner "," Breve og Mailing " og "Etiketter "i Microsoft Word 2003 eller tidligere . I Word 2007 skal du klikke på " Forsendelser "fanen og derefter på " Labels " -knappen. I boksen , der vises , skal du klikke på " Indstillinger ". Rul gennem " Produktnummer "feltet , indtil du ser det produkt, der matcher det indeks faner, du har . Klik på det, og klik på " OK ". Klik på " Tilføj til dokument " for at formatere hoveddokumentet af faneblade .
4 .
Tilføj tekst til hver fane , du vil udskrive , og formatere den . Du kan tilføje tekst til alle fanerne , at bare et par faner eller bare én.
5 .
Udskriv faneblade . Klik på " Office " -knappen , og derefter " Udskriv " i Word 2007 . I tidligere versioner af Word , skal du klikke på " File " og " Udskriv . "Når " Printer " dialog boksen vises , skal du klikke på " Egenskaber " efter at have valgt den korrekte printer . Vælg den manuelle indføringsbakke som skuffen printeren bør trække papir fra . Tilsæt ark af indeks faner til den manuelle indføringsbakke , og klik på " Udskriv ".
Avatar billede supertekst Ekspert
31. januar 2014 - 13:41 #4
Avatar billede sdoga Nybegynder
31. januar 2014 - 14:19 #5
Jeg har allerede været der, problemet er bare jeg ikke har et valg der hedder labels på min Word 7, men kun konvolut og etiketter.
Hvad gør jeg så???

Sabrina
Avatar billede supertekst Ekspert
31. januar 2014 - 14:22 #6
Etiket (DK) = Label (UK)
Avatar billede finb Ekspert
31. januar 2014 - 15:12 #7
Du er vel nødt til at printe
på tværs af A3 og beskære A3,
så fanerne stikker udenfor mappens
A4-ark ?
Avatar billede sdoga Nybegynder
03. februar 2014 - 22:38 #8
Den er jeg altså ikke helt med på med at beskære A3???
Jeg er total amatør du må forklare det lidt nærmere du må hjælpe mig med det her.

MVH
Sabrina
Avatar billede finb Ekspert
04. februar 2014 - 15:14 #9
Hvis du printer faneblade på A4,
drukner de jo i de andre A4-ark.

Fanebladene er nødt til at være større
end A4, så de stikker udenfor.

A4 = 210 x 297 mm,
dine faneblade kunne være
230 x 297 mm,
skåret ud af A3.

Hvis du har en særlig printer,
kan du printe direkte på
købe-plastic-faneblade.
Avatar billede sdoga Nybegynder
05. februar 2014 - 10:53 #10
Hej finb,

Jeg har nemlig købe-plastik-faneblade 10-delt og har tænkt mig at printe direkte på dem. Jeg er i en virksomhed og vores printer hedder Ricoh MP C3001. Tror du den kan klare det?

MVH
Sabrina

Skriv endelig hvis du skal bruge flere oplysninger.
Avatar billede finb Ekspert
05. februar 2014 - 14:43 #11
Hvorfor har du købt plastic-fanebladene,
før du ved, om du kan printe på dem ?

Du skal bruge en særlig blæk (dyrt !),
der kan hæfte på plastic-fanebladene.

Prøv i stedet at tage et tomt ringbind,
lav huller i den korte side af et A3-ark,
sæt det i ringbindet,
sæt et A4-ark i ringbindet, ovenpå A3.
Nu ser du, hvor meget, der stikker udenfor.
Med kuglepen, tegn på A3, hvordan fanen skal se ud.
Print på A3, klip til med saks.
Avatar billede sdoga Nybegynder
05. marts 2014 - 11:39 #12
Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at få hjælp til hvordan jeg mailer en mappe som indeholder 13 filer. Det er dokumenter son er referat at et møde i virksomheden.

Mvh
Sabrina
Avatar billede supertekst Ekspert
05. marts 2014 - 11:43 #13
Hej

Du bør nok oprette #12 som et nyt spørgsmål.