Avatar billede jalle Nybegynder
02. februar 2014 - 16:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Joomla fejler

Hej,

Jeg har egen server og har en webside med Joomla, men nu kommer den en fejl - der er ikke rettet eller udviklet på den det sidste års tid - jeg kan heller ikke tilgå administratorsiden

Jeg får følgende fejl i loggen:
[Sun Feb 02 16:15:42 2014] [error] [client 66.249.66.238] PHP Fatal error:  Allo                                                        wed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 76 bytes) in /ho                                                        tels/fbk-hal.dk/www1-bak/libraries/joomla/error/exception.php on line 117

Nogen som ved hvad problemet kan være ?
Avatar billede acore Ekspert
03. februar 2014 - 19:49 #1
Tror du skal have noget mere max hukommelse for php. Det kan gøres i en ini fil eller med

php_value memory_limit 64M

i en .htaccess fil.
Avatar billede jalle Nybegynder
16. april 2016 - 18:40 #2
lukkes - har ikke fundet fejlen men den virker nu