Avatar billede mort1760 Nybegynder
04. februar 2014 - 05:30 Der er 1 kommentar

Forbinde webshop med økonimoprogram

Hejsa

Jeg vil gerne have koblet min webshop sammen med mit web-baserede økonomiprogram. API-adgang er aktiveret i begge systemer, og jeg har fået fat i .wsdl filen herfra https://api.smart-web.dk/service.wsdl

Så kommer problemet så at jeg ikke aner en dyt om hvordan jeg kommer videre herfra, og hvad der skal gøres og hvordan..

Jeg håber der er nogen herinde der kan hjælpe mig godt på vej.

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede firmalive Nybegynder
16. juni 2014 - 10:27 #1
Indholdet er ikke tilladt

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin