Jeg har prøvet at binde et pdf dokument til Word dokumentet via et objekt, men det virker ikke hvis jeg sender Word dokumentet som en pdf fil, man kan se objektet men ikke åbne det.
Hvordan laver man en makro i et Word dokument som skal hente en pdf fil og vedhæfte den mailen som Word dokumentet sendes med
I princippet kan forløbet automatiseres på flere måder afhængig af hvornår automatikken ønskes igangsat.
En skabelon kunne indrettes til at: - gemme dokumentet som PDF - opbygge en ny mail i Outlook - vedhæfte en navngivet PDF - opbygge tekst - evt. manuelt inden afsendelse
Sikkert nok, men det jeg ønsker er at når Word dokument sendes via mail så skal der et eller andet sted i Word være noget som fortæller at et andet pdf dokument skal medtages i mailen.
Hvilke metode anvender du til fremsendelse af dokumentet - den "indbyggede" i Word "Send" / "E-mail med vedhæftet PDF"?
Umiddelbart ser det ikke ud til at denne metoden kan udvides med en ekstra vedhæftet fil.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.