PDF dokument med word email
Jeg vil gerne at hver gang jeg mailer et Word dokument som pdf have at Word automatisk henter og tilknytter andet pdf dokument til mailen.Er der nogen der ved hvordan det evt. kan løses ?
DI Dansk Industri
Bliv systemadministrator i Danmarks største erhvervsorganisationPolitiets Efterretningstjeneste
Enterprise- og løsningsarkitekter søges til PET's IT-SektorCapgemini Danmark A/S
Data Governance consultantNetcompany A/S
Software Developer01/0823:45 | Råd om køb af gaming pc til ca. 7.0000 kr. Af kurtba i PC |
01/0822:33 | Thunderbird starter først lydfil ved manuel åbning. Af valby i E-mail programmer |
01/0815:04 | Bluetooth 5.2 Af Peter Olsen i Mobiltelefoner |
01/0813:38 | Valg af harddisk til Samsung TV Af OeNP i Fjernsyn & projektorer |
31/0714:26 | Nyligt bygget computer slukkede efter 20 minutters funktionalitet Af Xerify i PC |
Arctic Wolf
Sabio
TDC Erhverv
Konica Minolta
Landbrugs- og Fiskeristyrelsen
Analytisk proceskonsulent til modernisering af Landbrugs- og FiskeristyrelsenKMD A/S
Product Owner til Identity & Rights management OpusCarl Ras A/S
Lead for digital samhandelNetcompany A/S
Erfaren Linux Operations EngineerRoskilde Universitet
Vicedirektør til Digital på Roskilde UniversitetNetcompany A/S
Software DeveloperTimengo
Microsoft Licens Specialist. Vil du bruge din viden i et førende Cloud-hus?KMD A/S
Senior DeveloperCognizant
Sabio
Konica Minolta
Conscia