Avatar billede samwisegamgee Novice
06. februar 2014 - 06:53 Der er 1 løsning

Hvilken USB TV-Tuner til Yousee?

Jeg har en HP Probook 645 G1, som jeg gerne vil kunne se og optage TV-programmer på.

TV-signalet er fra Yousee. Det skal derfor være noget, som har DVB-C og kan modtage HD-kanaler.

Jeg har tidligere haft problemer med at få en PCI Terratec Home Cinema til at finde huske kanalerne. Så jeg vil derfor spørge her, så jeg ikke får købt noget andre har oplevet problemer med, da jeg har læst, at visse TV-tunere har/har haft problemer med Yousee.

Mit tidligere problem med det interne Terratec-kort har muligvis været en fejl 40, men jeg skulle genindlæse kanalerne hver gang jeg skulle bruge det, og da der på et tidspunkt kom nye kanaler, så kunne den ikke finde dem. Jeg håber derfor at undgå disse besværligheder ved at spørge mig for her.

Jeg forventer ikke, at det er noget, som har nogen betydning, men for alle tilfældes skyld; Computeren ligger i en dockingstation, som TV-tuneren også skal sidde i og data skal optages på en Synology NAS.

På forhånd tak for input.
Avatar billede samwisegamgee Novice
09. marts 2014 - 14:06 #1
Spørgsmålet lukkes.