Avatar billede mic- Nybegynder
06. februar 2014 - 20:15 Der er 3 kommentarer

SEO optimering. Dygtig person søges til det.

Har du en del erfaring med SEO optimering, så er du lige den jeg har brug for til seriøse og spændende sites som skiller sig ud fra mængden og rammer mange brugere.
Så giv lyd fra dig, så vi kan finde ud af noget :)

Mvh Michael
Avatar billede claes57 Ekspert
06. februar 2014 - 21:22 #1
lad være...
hvis du og jeg søgte på samme ord i google, så ville vi få forskellige svar op - fordi vi hver for sig tidligere har søgt på hver sit... Hvordan ville du vide, om dit site var optimeret til søgemaskiner? Selv en test blandt 1000 skoleelever ville ikke kunne bruges, da du mangler alle andre typer.
Skulle det være, søå brænd 80$ af på http://www.coffeecup.com/website-insight/ og lav det selv på kort tid.
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2014 - 14:28 #2
Jeg kan megen erfaring med dette og du kan faktisk på Google analytics se hvordan din hjemmeside ligger og hvilke fremskridt den gør.

Skriv til mig på mail(at)net-optimering.dk
Avatar billede esj123 Nybegynder
12. februar 2014 - 06:59 #3
Selvfølgelig kan man optimere en hjemmeside så den rangere højere på google over nogle bestemte søgeord. Jeg har erfaring fra flere sites så læg en mail.
Mvh
Esben
www.frihauge.dk
www.catertrader.dk