Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
09. februar 2014 - 00:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

All in One

Jeg har længe gået og leget med tanken om at købe mig en all-in-one computer til multimedie og gaming, og jeg gerne vil af med skrumlet af min stationære computer, dels fordi den optager meget plads på gulvet men også fordi den leaker alt for meget dårligt luft.

Jeg skal bruge computeren til surf og musik, men også til spil.

Jeg spiller følgende spil lige pt.:

Warcraft 3, Diablo 2, Left 4 Dead 2, Counter-Strike: GO, Dota 2, Diablo 3, World of Warcraft. Som det kan ses er ingen af disse spil specielt krævende, dog vil jeg gerne have mulighed for at køre spillene i native resolution med fornuftig FPS.

Kom frisk med bud.
Avatar billede Watson Nybegynder
09. februar 2014 - 12:25 #1
Hvorfor bygger du ikke din engen computer. Ment på den måde at du selv finder frem til det hardware du ønsker sætter computeren sammen, på den måde vil du både have styr på hvad den kan samt prisen.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
09. februar 2014 - 18:13 #2
#1 Fordi jeg vil have en all in one (som der også står skrevet i indlægget).
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
20. marts 2014 - 23:47 #3
lukkes