Avatar billede Lucasthk Praktikant
09. februar 2014 - 14:45 Der er 3 kommentarer

Vil gerne have noget hjælp til at tilpasse den her stationære gamer pc

Jeg skal købe denne gamer stationær, der skal ikek være trådkløst internet eller windows i ellers så bare tilpas den tak :)
http://www.sharkgaming.dk/shark-ultimator.html
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
09. februar 2014 - 16:33 #1
Husk at det ikke kun er SharkGaming der sælger gamer PC'er.http://topdata.dk/product.asp?product=9425 Jeg købte min PC fra topdata.dk og jeg har ikke haft problemer med den. Den kører stadig spil på maks. uden lagg.
Avatar billede Lucasthk Praktikant
09. februar 2014 - 18:05 #2
Hvilken en har du købt, og jeg har et budget på ca. 7000
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
09. februar 2014 - 18:21 #3
Jeg købte min i marts, og der er meget der ar ændret sig siden. Den kostede 8000 kroner, men med inkluderet skærm, tastatur og mus. Du kan finde PC-sæt i fanen PC-sæt under Computer m.m.

Min har specs:
i5 3570k 3.4 GHz (3.8 GHz turbo)
ATI Radeon 7950 (En aftermarket udgave, der er to blæsere)
8 GB 1600MHz Kingston RAM
ASUS P8B75-M bundkort.
Cooler Master K350 kabinet.
500 GB WD harddisk.
550w strømforsyning.
DVD drev.

Jeg spiller spil som Far Cry 3, Call Of Duty: Ghosts og lignende, og den tager alle spil flydende. Den larmer dog lidt når den er i gang. Men nu er de fleste udstyret med vandkøling hvilket er rigtigt godt. Du kan så få F.eks et bedre grafikkort ved at vælge verisionen uden vandkøling. Det kan du gøre, og så købe vandkøling for de 500 kroner du har sparet.