Avatar billede pusser781 Nybegynder
09. februar 2014 - 15:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

windows 7 genstarter hele tiden.

Hej har lige reinstallert min computer med windows 7, har kun installeret windows, chrome og vigtige opdateringer, når jeg har brugt den et par minutter så genstarter den og det gøre den hele tiden.

Min maskine er en Intel Pentium dusl-core 2,5 ghz scoket 775 LAG

Har testet mine RAM, og den finder ikke nogen fejl på dem.

Nogen der har en ide til, hvad der kan være Galt?
Avatar billede 2Mida Praktikant
09. februar 2014 - 18:05 #1
Hvad siger log-filen?
Avatar billede Jernbanemanden12 Nybegynder
14. februar 2014 - 17:24 #2
Hvis du har brugt et scanningsprogram eller noget, kan det være at det har fjernet nogle vigtige ting til din pc. Du bør nok kontakte din garanti
Avatar billede pusser781 Nybegynder
15. februar 2014 - 13:54 #3
Har valgt at købe en ny computer