Avatar billede weblex Nybegynder
11. februar 2014 - 16:06 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Udskrive fra Mac på Windows 7 hjemmenetværk

Jeg forsøger at udskrive på en delt printer, som befinder sig på et Windows 7 netværk. Jeg kan godt se computeren, som den delte printer er koblet til. Men den beder mig om en kode til den pågældende PC. Jeg går ud fra at det er en login kode, men det bruger jeg ikke på den pågældende PC.

Hvad gør man så?

For god ordens skyld er det ikke den kode, som printeren er tildelt.
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2014 - 22:50 #1
hej weblex er det en USB printer  eller en netværk printer
Avatar billede weblex Nybegynder
12. februar 2014 - 06:31 #2
Det er en USB printer
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2014 - 19:01 #3
så skal du dele den
Avatar billede weblex Nybegynder
12. februar 2014 - 19:26 #4
Det har jeg gjort. Det virker fint fra en anden PC med windows 8, hvor der ikke bedes om kode. Men fra macen går det galt.
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2014 - 00:34 #5
er pcen satup til den ip  fra serveren
Avatar billede weblex Nybegynder
13. februar 2014 - 06:41 #6
Det er jeg ikke sikker på jeg forstår? Begge computere befinder sig på samme netværk og i samme arbejdsgruppe. PC´en har tilsluttet en usb-printer, som er delt via arbejdsgruppen. Burde man så ikke uden de større problmer kunne tilgå denne printer? Jeg kan i hvert fald via anden PC men ikke via Mac.
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2014 - 09:31 #7
har du pingde dem
Avatar billede weblex Nybegynder
15. februar 2014 - 15:03 #8
Det er jeg ikke sikker på jeg forstår?
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2014 - 21:21 #9
kan du se den i fælles ?
Avatar billede weblex Nybegynder
12. maj 2014 - 20:38 #10
Lukker