Avatar billede BennyRos Nybegynder
12. februar 2014 - 21:28 Der er 3 kommentarer

Link Vidresendelse / Manipulation

Hej.

Jeg vil gerne vide hvordan jeg kan gøre så at når folk fx. besøger http://abctest123.com så kommer de istedet ind på en anden hjemmeside, MEN der skal i adressefeltet stå http://abctest123.com det skal virke så det er alle der er på routeren der kommer på den anden hjemmeside. Fortæl også gerne om hvordan man kan gøre det så det kun er på den følgende enhed.

Det er lige meget om man skal køre et program fra min computer for at gøre det så længe at man fx. besøger google.com så kommer man ind på fx. youtube.com. Grunden til jeg skal bruge dette er fordi at jeg skal omstille noget data (svært at forklare, men der er faktisk ret vildt...)
Avatar billede leif Seniormester
13. februar 2014 - 19:56 #1
Du er ude i noget snavs sådan som det lyder.

Du kan evt. lave redirect at hvis de ikke er autorisereret til at tilgå WAN så redirectes til din egen side, men det vil typisk være en redirect dvs. de lander fx. på hotspot.domain.tld
Avatar billede puren Ekspert
03. april 2014 - 00:41 #2
google chrome vil advare brugen om det....
Avatar billede dsane Praktikant
04. maj 2014 - 14:50 #3
Du kan selvfølgelig (og heldigvis) ikke ændre noget så www.youtube.com peger på www.google.com på Internettet.

Hvis det morer dig, så kan du derhjemme på dine egne maskiner konfigurere HOSTS filen, så du du bliver omdirigeret. Altså når du skriver www.youtube.dk i adressefeltet, så dukker www.google.com op.

Se vejledning her: http://www.trishtech.com/2013/03/redirect-or-block-web-sites-using-hosts-file/

Hvis du mere seriøs i forbindelse med et Microsoft firma netværk, så kan du distribuere HOSTS filen vha. Group Policies, således at brugere sendes til  f.eks. Intranettet når de tilgår www.facebook.com

Se vejledning her:http://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/c96968ee-3748-44f6-92b4-f992750abf50/host-file-deployment-through-group-policy

Hvis du derimod selv har et site www.mitsite.dk og gerne vil have indholdet af www.google.com vist når man går ind på dit site, så kan du en IFRAME i html på dit site og i den ramme åbne www.google.com.

Jeg er ikke sikker på, at google bliver glade hvis du lavede et site www.bettergoogle.com med deres indhold plus en masse bannerreklamer. Og det bliver helt vildt kriminelt når dit site "www.paymal.com" stjæler login informationer via scripts fra "www.paypal.com".

Og sidst men ikke mindst hvis du vil have www.youtube.com til at tilgå www.google.com for samtlige brugere på Internettet, så skal du hacke DNS serveren som er authoritativ for youtube.com. Den ligger her: 216.239.36.10. MEN, husk lige at smørre en madpakke først, for du får helt sikkert et par dage i arresten hvis det lykkedes.