Avatar billede safetdubinovic Nybegynder
13. februar 2014 - 17:02 Der er 8 kommentarer

Mac Air: Model A1237 med tom harddisk.

Hej Drenge!

Jeg har lige skiftet harddisk på min Mac Air, efter som den gamle blev skadeligt, sagde Eplehuset. Nu har jeg en tom harddisk uden et
styresystem på min Mac Air:Model A1237 og hvordan kommer jeg så lige i gang med det?

Venlig hilsen
nooben :(
Avatar billede kado Nybegynder
13. februar 2014 - 17:51 #1
Hvis du bor i nærheden, kan jeg hurtigt hjælpe dig

/kado
Avatar billede safetdubinovic Nybegynder
13. februar 2014 - 18:09 #2
Jo, meget gerne. Jeg bor i Skanderborg tæt på Århus.

Du må gerne kontakte min på 27 19 94 76 også kan vi tage den derfra,
hvis vi ikke kan mødes eller hvis du ikke bor i nærheden.

Jeg har så meget brug for hjælp :(
Avatar billede kado Nybegynder
13. februar 2014 - 19:48 #3
Jeg bor i Suldrup, afkørsel 14 (Haverslev).
Hvis du vil køre op til mig, så skal vi nok finde ud af noget (mod et par flasker rødvin.

/kado
Avatar billede safetdubinovic Nybegynder
13. februar 2014 - 20:07 #4
Hej Kado

Jeg må desværre sige at du bor for langt væk.

En omgang vin kunne jeg nemt havde klaret, men det kan ikke
betale sig og kører så langt. Kunne vi måske ordne det over en
telefon samtale, mail andet?
Avatar billede kado Nybegynder
13. februar 2014 - 20:22 #5
OK.
Hvis jeg skal hjælpe dig, så skal du sende mig en USB-nøgle min. 8GB, så kan jeg lave en bootable USB-installation til dig.

du kan dog også ofre et eksternt USB-DVD drev, hvor du kan starte op på Mac'ens start CD/DVD
Avatar billede kado Nybegynder
13. februar 2014 - 20:25 #6
Alternativ, så kan jeg sende dig en af mine USB-nøgler, som du dog så skal returnere sammen med 4 fl. god vin ?
Avatar billede safetdubinovic Nybegynder
13. februar 2014 - 20:38 #7
Hej Kado

Det begynder nu og være lidt besværlig og krævende. Jeg søgte
mere efter en guideline eller toturial og det er ikke det, vi
snakker om nu her.

Jeg søger efter en mere simpel løsning, uden mange diggedarer :)
Avatar billede kado Nybegynder
13. februar 2014 - 20:42 #8
OK.
Lukker

/kado