Avatar billede f2f4 Novice
14. februar 2014 - 15:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ReSharper er cool ... rule?

Findes der en samlet list over kendte rule's (vedr. navngivning mv.; små/store bogstaver, _, var, klasser, private, const ... osv.), eller lader man bare ReSharper gøre dette 'hovedkulds'?

Man har selv tilvendet sig nogle, men alle er åbenbart ikke gængse ;-)
Avatar billede arne_v Ekspert
14. februar 2014 - 15:58 #1
Leder du efter en list med de regler ReSharper bruger eller efter en liste med generelle anbefalinger for C# (som man saa kan bruge til at enable/disable lidt i ReSharper)?
Avatar billede f2f4 Novice
14. februar 2014 - 19:31 #2
Begge dele, men af dem er også ok tak
Avatar billede arne_v Ekspert
14. februar 2014 - 19:39 #3
Avatar billede f2f4 Novice
14. februar 2014 - 21:45 #4
:-) Thx. Pvøvede at finde dem, men dit link er vist bedre selvom det er delt over mange sider. Må man gå dem igennem enkeltvis, eller har nogle lavet en liste over hvilke 'ReSharper' man må ændre selv?
Giv et svar og god weekend
Avatar billede arne_v Ekspert
16. februar 2014 - 02:18 #5
svar