Avatar billede Roneklindt Novice
16. februar 2014 - 18:49 Der er 2 kommentarer

Fra mac til PC

Hvis jeg har en ekstern HDD som altid har været brugt til Mac. Kan jeg så godt lave HDD om så jeg kan se filerne på den Eksterne HDD uden at slette de filer der ligger på ?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
16. februar 2014 - 19:04 #1
Jeg har en ex-tern HDD som altid er kørt på min MAC men forleden prøvede jeg at sætte den til en Win 7 via et USB men der viste sig intet på skærmen, men måske man kan lave den om via MAC
Avatar billede claes57 Ekspert
16. februar 2014 - 20:11 #2
En boot-cd med http://gparted.org
Den kan skifte fra en formatering til en anden uden tab af data. Du skal så skifte til ntfs for at Windows kan læse det.