Avatar billede rigolet Novice
19. februar 2014 - 17:41 Der er 1 løsning

Joomla 3.2.2 registreringsproblem

Hej Jeg har nu brugt en halv dag på dette problem og kan se andre har det samme uden en brugbar løsning. Jeg har været alle tænkelige og utænkelige steder uden at finde nogen form for fejl.
Her er en beskrivelse af fejlen.
Hvis jeg går ind på hjemmesiden som registreret bruger, får jeg denne besked:
Du kan ikke tilgå den private del på dette websted
Går jeg ind som admin/superuser, er der ingen problemer.
Jeg har en anden hjemmeside lavet i Joomla 3.0 og opdateret til 3.2.2, hvor jeg uden problemer kan gå ind som registreret bruger m.m.
Er der ikke een, der kan fortælle mig, hvad der er galt
Avatar billede rigolet Novice
13. marts 2014 - 08:44 #1
Problemet er løst. En forkert fluebensætning af ingen ringere end mig selv.