Avatar billede teepee Nybegynder
20. februar 2014 - 13:51 Der er 4 kommentarer

imp/exp data pump

Jeg har flere selvstændige databaser som er forbedredt til at blive slået sammen. Således er alle databaser stemplet med database1, database2, database3 etc. De skal nu indlæses i samme tabeller i en centraliseret database, der kører med RLS/VPD+policies etc. Kan jeg importere database2-data i samme tabel som jeg allerede har importeret til for database1? Desuden hvis nu at der ligger triggere på tabellen jeg indlæser til, hvordan kan jeg sikre at brugerindtastninger for database1 stadig affyrer triggeren, men min indlæsning for database2 ikke afvikler triggeren?
Avatar billede arne_v Ekspert
23. februar 2014 - 03:59 #1
Avatar billede teepee Nybegynder
24. februar 2014 - 09:18 #2
Hej Arne, det er også sådan noget vi overvejer, desværre har vi over 2000 triggere som så skal rettes.
Avatar billede arne_v Ekspert
25. februar 2014 - 01:32 #3
Uf.

Programmatisk rettelse af dem?
Avatar billede teepee Nybegynder
25. februar 2014 - 09:01 #4
Ja, det er nu ok, det er mere dokumentationen efterfølgende som kommer til at trække tænder ud. Vi tænker også på at køre noget spejlet database, og så rette i spejlet, med triggere slået fra, og så slå over bagefter, men vi er meget i tvivl om det er lødigt.