Avatar billede viperfreak Nybegynder
24. februar 2014 - 11:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skifte grafikkort Asus K95VM

I min bærbare sidder der et GeForce GT 630M. Kan skiftes med noget større uden det kræver en større doktorgrad i elektronik?
Avatar billede shako Novice
24. februar 2014 - 11:45 #1
Jeg vil ikke anbefale du begiver dig ud i at skite grafikkort i en bærbar computer, med mindre du har prøvet det før. At åbne til bundkortet på en bærbar kan simpelthen lede til så mange problemer.

Desuden, ved du om din strømforsyning kan klare det nye grafikkort? Og om kølingen er fin til det nye grafikkort?
Avatar billede viperfreak Nybegynder
24. februar 2014 - 11:56 #2
Jeg har haft adskilt om samlet diverse bærbare i min tid, men de har alle været med onboard grafikkort.
Jeg ved ikke om det er kraftigt nok det der sidder i. Havde lidt håbet at der var nogen derude der vidste det...
Avatar billede Jensen DK Novice
24. februar 2014 - 12:25 #3
Det er meget få bærbare der kan skiftes grafikkort på det er en del af bundkortet,tror du skal glemme det.
Avatar billede viperfreak Nybegynder
24. februar 2014 - 12:41 #4
Tænkte bare når det nu var et GeForce om der så sad et i en socket eller om det er loddet fast...
Avatar billede viperfreak Nybegynder
25. februar 2014 - 19:31 #5
Har lige fået svar andetsteds. Den er loddet ned i bundkortet.