Avatar billede simonthes Praktikant
27. februar 2014 - 20:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

powerline wifi uden wifi router

jeg er netop flyttet ind i en lejlighed hvor jeg gennem antenneforeningen får internet. De ville have 10kr ekstra om måneden for at slå wifi til i den router/modem jeg har  fået udleveret af dem.

Det droppede jeg da jeg så hellere ville slutte min egen wifi router til.

Og dog - for jeg har tænkt mig at investere i det her powerline internet over strømnettet.

nu er  mit spørgsmål så: skulle der være  noget  i vejen for med følgende kit:

http://www.edbpriser.dk/homeplug-powerline/tp-link-tl-wpa4220kit-av500-2-port-wifi-powerline-adapter-starter-kit-id-7417251.aspx

at dele wifi net med det  fra en ikke-wifi router?

PFT

Simon
Avatar billede knuf Nybegynder
27. februar 2014 - 20:48 #1
Det er der ingen problemer i at gøre.
Enheden til venstre på billedet skal forbindes med kabel til din router, hvorefter enheden sættes i stikkontakt nær din router.
Enheden til højre på billedet indeholder WIFI og har egen SSID mm.
Jeg kører Powerline med nøjagtig den model uden problemer fra dag 1.
Avatar billede simonthes Praktikant
27. februar 2014 - 20:59 #2
super - tak for  det  :) skriv  et  svar  hvis  det  er
Avatar billede knuf Nybegynder
27. februar 2014 - 21:18 #3
Takker