Avatar billede gr8m8 Novice
03. marts 2014 - 14:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Defineret CMS områder...

Hej Eksperter.

Er der nogen der kender til en CMS/script som fungerer sådan her eller lignende:

Du designer frit din hjemmeside og definerer hvad der er redigerbart med tags som f.eks. [cms]Dette område kan rette via CMS[/cms]. Disse områder kan så kaldes ved hjælp af navne så de kunne se sådan her ud: [cms_forside]Her står alt hvad der er defineret under navnet forside[/cms_forside] eller [cmsID=1]tekst her[/cmsID=1]

Så man opretter en registrering i en database med et navn eller ID og kalder dette. Til denne databaseregistrering kunne det være rart hvis der var en WYSIWYG editor koblet til, så folk der kan word også vil kunne dette.

Håber der er nogen der ved noget derude og på forhånd tak for hjælpen :-)
Avatar billede repox Seniormester
04. marts 2014 - 09:12 #1
Avatar billede gr8m8 Novice
20. marts 2014 - 11:55 #2
Tak for svaret repox og jeg beklager den lange ventetid fra min side af. Det er ser rigtig interessant ud det du har linket til, selvom om det ikke er freeware som jeg havde håbet ;-)

Læg gerne et svar hvis du vil have point og endnu engang tak.
Avatar billede gr8m8 Novice
04. marts 2016 - 08:54 #3
Lukket