Avatar billede kardinalen Novice
03. marts 2014 - 17:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Menu udvidelser

Efter at jeg har formateret computeren, så udvider menuer sig til venstre i det omfang at pladsen er til det.
Hvis jeg højreklikker på skrivebordet og vælger Ny=>mappe, så kommer den mulighed altid på venstre side, undtagen hvis jeg er ganske tæt på venstre side. Problemet kommer også i Photoshop, hvor jeg er vant til alle udvidelser kommer til højre, men nu kommer de altid til venstre, ganske irriterende når man er vant til det andet.
Kan det passe at der er et eller andet sted i Windows 7, hvor man kan definere til hvilken side at menu udvidelser skal komme.
Avatar billede conz Juniormester
04. marts 2014 - 12:34 #1
Avatar billede kardinalen Novice
04. marts 2014 - 14:37 #2
Bingo !! Det løste alle problemer, bare sært at den lige pludselig fandt på sådanne unoder.
Smid et svar så jeg kan give dig de velfortjente point.
Tak for hjælpen.
Avatar billede conz Juniormester
04. marts 2014 - 15:17 #3
Tja, Windows' veje er somme tider uransagelige. Men godt at det virker.

Velbekomme =)