Avatar billede kj_kj Praktikant
06. marts 2014 - 23:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows 8.1 fejl: 0xc1900101 - 0x30017

Hej Eksperten

Da jeg gerne vil kunne bruge screenmirroring-funktionen fra min pc til samsung TV, har jeg læst mig frem til, at det nok er nødvendigt at hente windows 8.1.

Jeg har derfor prøvet at download og installere det fra windows store. Når installationen er næsten fuldført, melder min computer fejlen: 0xc1900101 - 0x30017, og gendanner herefter til min gamle/nuværende version af windows 8.

Jeg har prøvet at google problemet, hvor der bliver foreslået at opdatere driver, deaktivere antivirus osv.

Alt dette har jeg prøvet, men det løser ikke problemet.

Er der nogen, som har en ide til hvad fejlen skyldes?

- på forhånd tak
Avatar billede jokkejensen Novice
07. marts 2014 - 11:50 #1
Hvad er det du vil installere fra windows store ?

Det kræver bare et samsung og en bærbar med widi, jeg har ingen problemer.
Avatar billede kj_kj Praktikant
07. marts 2014 - 11:58 #2
Har læst mig frem til, at det krævede windows 8.1.

Men hvordan gør du?
Avatar billede kj_kj Praktikant
15. marts 2016 - 20:40 #3
.
Avatar billede kj_kj Praktikant
15. marts 2016 - 20:40 #4
.