Avatar billede jandahlerup Nybegynder
08. marts 2014 - 07:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til investore

Hej alle eksperter ;-)
Jeg er ved at starte  en it virksomhed op men jeg mangler lidt kapital til at komme vider.
Det jeg søger at et sted hvor jeg kan skrive om mit produkt, hvor der er en masse personer der godt ville investere i projekter som mit.

Håber at i kan hjælpe mig.
Avatar billede chrisrj Forsker
08. marts 2014 - 09:45 #1
Amino.dk er stedet i Danmark. :)
Avatar billede Watson Nybegynder
08. marts 2014 - 11:54 #2
Som chrisrj skriver, så skal du leder på Amino.dk de har en hel under side til dette. Der vil du kunne finde mange iværksætter som dig selv samt investorer.

God weekend.
Avatar billede larsen45 Juniormester
08. marts 2014 - 14:07 #3
Der findes også andre metoder hvis du har en rigtig god ny skabende ide, så kan andre støtte dig med hvad de nu har lyst til på diverse indsamlings hjemmesider. Det kører som regel i 30-60 dages periode, kræver naturligvis en hel del indsats fra din side, med at få bredt budskabet ud rundt omkring så.
Avatar billede larsen45 Juniormester
08. marts 2014 - 14:11 #4
Du kunne også lige dele lidt ud herinde omkring hvad det er du vil starte op indenfor IT.
Avatar billede jandahlerup Nybegynder
10. marts 2014 - 08:44 #5
Super god ide :-) Tak