Avatar billede gunfar Nybegynder
10. marts 2014 - 16:51 Der er 8 kommentarer

google kan ik bruges

jeg  kan ikke få mit google til at  virke,,,  kun  hvis jeg kender den  eksakte  hjememside  ect.    gulgratis.dk        skal  altid have  ect .dk  med i søgning  kan ikke nøjes med at skrive  gulgratis  så  kommer der ikke noget  frem  på min    google  søgnig    vil dog tilføje  at jeg  nok  har  rodet gevaldig  rundt i  div. opsætninger      bruger  bl.a  mozilla  firefox  som  opstart
Avatar billede gunfar Nybegynder
10. marts 2014 - 16:57 #1
den  viser  istedet dette

Forbindelsens tidsfrist udløb

Serveren www.google.com er for lang tid om at svare.

    Siden kan være midlertidigt utilgængelig eller travlt optaget. Prøv igen om et øjeblik.
    Hvis du er ude af stand til at indlæse nogen sider overhovedet, undersøg da din computers netværksforbindelse.
    Hvis din computer eller dit netværk er beskyttet af en firewall eller proxy, sørg da for at Firefox har tilladelse til at tilgå nettet.
Avatar billede Jannickhess Professor
10. marts 2014 - 17:08 #2
Jeg har selv, haft problemer, med Google her i dag.
Det er nok bare Google der har problemet.

Jeg kan godt, komme ind, på den igen, så mon ikke det virker, for jer igen også

Hilsen

JH
Avatar billede gunfar Nybegynder
10. marts 2014 - 17:17 #3
nej det  har  været  et  længere  varende  problem  for min  pc,,, og ved  jeg  nok har  rodet  godt rundt i min pc opsætning
Avatar billede Jannickhess Professor
10. marts 2014 - 17:31 #4
Jeg kunne heller ikke selv logge ind på Google.dk eller com i dag og i går.

fungere det ikke endnu hos dig da?

JH
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2014 - 18:05 #5
Google.dk fungere fint her hos mig. Sletter du browser data en gang i mellem ? Hold Ctrl + Shift + Del nede og slet browser data.
Avatar billede ChrW Nybegynder
10. marts 2014 - 18:19 #6
Prøv dog at bruge denne side, som søger på google men anonymt.
https://startpage.com/dan/
Det er jo ikke alt der rager hverken google eller andre.
Avatar billede gunfar Nybegynder
10. marts 2014 - 22:35 #7
jeg  åbner  mozilla  firefox  så  er  google der  som søge maskine

når  jeg  så skriver  ect..  gul  gratis    som kommer der ik noget  frem    kun dette  efter et stykke tid.................

Forbindelsens tidsfrist udløb

Serveren www.google.com er for lang tid om at svare.

    Siden kan være midlertidigt utilgængelig eller travlt optaget. Prøv igen om et øjeblik.
    Hvis du er ude af stand til at indlæse nogen sider overhovedet, undersøg da din computers netværksforbindelse.
    Hvis din computer eller dit netværk er beskyttet af en firewall eller proxy, sørg da for at Firefox har tilladelse til at tilgå nettet.

hvis  jeg derimod    skriver  gulgratis.dk  så  kommer deres hjemmeside uden problemer

problemet for  mig  er at  hvis jeg vil  søge en  ting    /  så kan google ikke hjælpe  som  førhen
Avatar billede gunfar Nybegynder
12. september 2014 - 17:37 #8
Hej
har nu fåe dette problem igen,,
Når jeg forsøger  gennem Mozilla Firefox

Forbindelsens tidsfrist udløb

Serveren www.google.com er for lang tid om at svare.

    Siden kan være midlertidigt utilgængelig eller travlt optaget. Prøv igen om et øjeblik.
    Hvis du er ude af stand til at indlæse nogen sider overhovedet, undersøg da din computers netværksforbindelse.
    Hvis din computer eller dit netværk er beskyttet af en firewall eller proxy, sørg da for at Firefox har tilladelse til at tilgå nettet

Når jeg bruger internet explorer så  kommer denne fejl

404 that's anerror
the requestedurl/ yhs / search was not found on this server  . That's all we now

den eneste måde jeg kan komme på hjemmesider er ved hjælp af  link's bl.a  for at komme her på jeres side